۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸

استاندار همدان مطرح کرد؛

احداث ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در کبودرآهنگ

احداث ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در کبودرآهنگ

استاندار همدان گفت: اجرا و احداث ۲ هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه یک اقدام اساسی و ماندگار در راستای خدمت به مردم است.

سید سعید شاهرخی کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد :۲۱۵ پروژه با ۲۹ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودرآهنگ در دست اجرا است.

وی با اشاره به اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۸ نفر در سال جاری در شهرستان کبودرآهنگ در سال جاری، افزود: کمک سه میلیارد تومانی به پروژه‌های شهرستان کبودرآهنگ صورت خواهد گرفت.

شاهرخی با بیان اینکه چهار بانده کردن راه ارتباطی همدان، بهار، گل تپه و علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است، اضافه کرد: ارتقای سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت برنامه‌های استان است و تدوین سند راهبردی استان با همین هدف بوده است.

وی با اشاره به سابقه انقلابی و تدین مردم کبودرآهنگ، افزود: با اجرای سند راهبردی در شهرستان کبودرآهنگ در سال گذشته ۱۶۰ درصد اشتغالزایی انجام شد که بیشتر از پیش بینی سند بود و در سال جاری حدود ۲ هزار و ۸۸ نفر اشتغالزایی انجام شد در حالی که پیش بینی ما حدود یک‌هزار و ۵۲۹ نفر بود.

شاهرخی از راه اندازی دستگاه سی. تی. اسکن شهرستان تا دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: یک میلیارد تومان به پروژه‌های شهری و ۲ میلیارد تومان به سایر پروژه‌های شهرستان کمک خواهد شد.

وی همچنین از همکاری خوب حجت الاسلام آزادیخواه، نماینده معین شهرستان قدردانی کرد.

کد خبر 5116015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha